torsdag 5 oktober 2017

Avgrundens änglar av Magnus Nordin

Jag har precis läst ut boken Avgrundens änglar av Magnus Nordin (Bonnier Carlsen Bokförlag, Stockholm, 2013).


Boken Avgrundens änglar är en av de bästa böckerna jag har läst på väldigt länge!


Jag gillar den här boken för att den innehåller spänning och för att den tar upp det otroligt viktiga ämnet sociala medier om vad som kan hända på internet. Det är viktigt att vara försiktig och tänka efter vad man gör och vem man pratar med online.


De jag också gillar är att i denna bok växlar man mellan många olika personer och hur olika personer ser på saker och ting som händer. Det gör så att man får tänka efter vad som precis hände och man sätter sig in i de personernas sits.

Denna bok skulle jag verkligen rekommendera till alla olika åldrar för detta är inte bara lärorikt för ungdomar utan även vuxna personer.

Jag skulle ge denna bok betyg 10/10 för att den, som sagt, är så lärorik och har ett fint och viktigt budskap!

/Tova L 8:1



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar